Costa Rica 3 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Costa Rica 3 - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Costa Rica 3

Door: gerardenmarjakok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

14 December 2007 | Costa Rica, San José

14 december

Ik zie aan jullie reacties, dat er foto´s verwacht worden, zou ik graag doen, ware het niet dat er hier nog met een telefoonmodem wordt gewerkt, wordt een nacht wachten voordat dit geupload is, voorlopig dus niet.
Vanmorgen vroeg op, en om 6 uur in de bus gestapt, om 7 uur een ontbijtje en hup weer verder we hebben een boot te halen om kwart over 11, onderweg langs de bananen- plantages van chiquita en Delmonte gereden, en de boot gehaald.
De boot moet ons naar Turtle Beach in Tortuguera brengen, met een noodgang over de rivier en via zijrivieren door de jungle gescheurd, en door het welkomscommitee met veel tanden begroet, want in de haven van de lodge waar we moeten aanmeren zwom een alligator rond. Aangemeerd en ingechequed, zien we aan de andere kant van de receptie het strand liggen.
Snel naar de kamer, omkleden, en naar het strand. De zee was geheel voor mij aangepast, want de temperatuur is ongeveer een graad of 28. Hier de gehele middag lekker gelegen, waarschijnlijk morgen ook.

• 15 December 2007 - 00:00

Gerard:

De chocoladedrank was niet erg lekker, voor een drank, die door de azteken als godendrank werd beschouwd.
    Nee ik ben niet aan het filmen

• 16 December 2007 - 02:20

Erna:

Dat is niet gek 28 graden. Hier is het weer ook prima. Koud maar wel veel zon. Dikke jas en handschoenen aan en dan naar de zee.

• 16 December 2007 - 19:36

Wim:

Hier in Nederland is het zeewater meer dan 18 graden warmer dan de buitentemperatuur.

• 19 December 2007 - 08:19

Marcel:

Jeanne was ook nog jarig. In de steek gelaten op haar 79e .