Costa Rica4 - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Costa Rica4 - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Costa Rica4

Door: gerardenmarjakok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

18 December 2007 | Panama, Bocas del Toro

15 December,
Zitten voor de 2e dag in Totuguero, dag begint met regen, maar in de middag knapt het weer op, en konden we verder waar we de eerste dag opgehouden waren, n.l. Even zwemmen in de zee, daarna in de zon aan het zwembad. s`avonds kampvuur op het strand met oud hollandse liedjes, ingezet door Marja. heel gezellig.

16 december,
Ingepakt, en op reis naar Cahuita, een stadje heel caribisch, met oude hippies Rasta`s en heel veel reggae.

17 december,

Gewandeld langs het strand via een pad door de jungle. Rechts de zee en links de jungle.
Brulapen, Luiaards, salamanders, en krabben die in holletjes in de grond zitten gezien.
Nog even op een goed stukje strand de zee in gegaan om wat af te koelen, de wandeling afgemaakt, en teruggelopen om in het hotel nog even het zwembad in te duiken.

18 decemer,
Weer een lange reisdag, om 6 uur bij de bus en dan richting Panama.
We waren zo Costa Rica uit, maar Panama ingaan was weer eens een ramp, wij waren zo de grens over maar de bus kon niet volgen daar de bevoegde ambtenaar was onvindbaar, we, moesten dus even een paar uur wachten voor die zich liet vinden. Uitendelijk de grens over, om met een boot naar het eiland te worden gebracht.

• 19 December 2007 - 07:23

John En Marion:

Het is ook altijd gedonder bij de grensovergangen. Maar volgens ons kan het de vakantiepret niet drukken. Krijg je daar ook al zo'n kerstgevoel als in Mexico? Nog heel veel reisplezier en we kijken uit naar het volgende verslag. gr. J&M

• 19 December 2007 - 23:27

Erna:

Oud hollandse liedjes dat lijkt me geweldig daar aan het strand. Bleef iedereen van het gezelschap zitten? Nog veel plezier.