Costa Rica 5 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Costa Rica 5 - Reisverslag uit Boquete, Panama van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Costa Rica 5

Door: gerardenmarjakok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

21 December 2007 | Panama, Boquete

19 december

Op het eiland gearriveerd, het is hier echt heet, het dorp ziet eruit of alle huizen zo de zee in schuiven. Vandaag met de boot weg.
We varen uit om als eerste dolfijnen te gaan spotten, en na een kwartiertje wachten kregen we ze ook te zien, ze waren te snel om ze goed op de foto te krijgen, en het waren er ook niet zoveel.
We varen door, drinken een bakje koffie ergens op een ander eiland, en zijn daarna gaan snorkelen.
Veel visjes bekeken, en koraal gezien.
Weer naar het restaurant, wat eten, en verder naar Red Frog island, de kikkertjes niet gezien, maar even een paar uur aan het strand gelegen, bij het weggaan had een klein jongetje zo´n rood kikkertje gevangen dus toch nog gezien. Onderweg terug nog een keer aan het snorkelen geweest, en dan terug na ar het Hotel.

20 December.

Vandaag voor de eerste keer kunnen uit slapen, tot 09.00 uur, op het gemak gedouched, en op het gemaak een ontbijtje genomen, en rustig naar een strandje om de kleur nog wat bij te werken.

21 December

Vandaag weer vroeg op om de boot van 07.30 te halen, ontbijt in de supermarkt gehaald, en weer met de boot terug naar het vasteland, om 13.00 uur arriveren we in Boquete, is een extra stopplaats om de reis naar Costa Rica morgen minder lang te laten duren.
We kunnen een excursie krijgen om alles te weten over de koffieboon, maar wij besluiten om de koffie in het dorp maar te gaan opdrinken.

• 21 December 2007 - 21:43

Wim:

Jullie hebben het zo te lezen LEKKER druk.

• 22 December 2007 - 15:44

Annemieke:

Bedankt voor jullie telefoontje, het gaat er hier wat kouder aan toe.
    Vanavond naar Wim voor z'n verjaardag.