We zijn gearriveerd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu We zijn gearriveerd - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

We zijn gearriveerd

Door: gerardenmarjakok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

22 Oktober 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na 16 uur onderweg te zijn geweest, zijn we in Kuchin geland, Kuchin is de hoofdstad van de provincie Sarawak op het Maleisisiche deel van Borneo.
We zijn door onze gidsen Leo en John afgehaald van het vliegveld, en naar ons Hotel "Grand hotel Margherita gebracht, onze bagage op de kamer gedropt, en we zijn een korte wandeling gaan maken langs de rivier de Sarawak, met uitzicht op het parlementsgebouw, de eerste foto's zijn gemaakt.
Straks de welkomsbabbel en het voorstel rondje, en dan ons eerste diner. We horen straks wat we morgen gaan doen.

• 22 Oktober 2011 - 12:13

Ed:

Klinkt weer goed! Ga er lekker van genieten!!

• 22 Oktober 2011 - 13:49

John En Marion:

Hoi, Hoi, Ga ervan genieten. Gerard, goed opletten hoe ze het eten klaarmaken. Kan jij het namaken als wij op visite komen, haha. Ze kunnen daar geweldig lekker eten koken.

• 22 Oktober 2011 - 22:47

Marcel:

Ik heb nog steeds geen kaart gehad