Het vervolg in Indonesie - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Het vervolg in Indonesie - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Het vervolg in Indonesie

Door: gerardenmarjakok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

19 Oktober 2010 | Indonesië, Wonosobo

13-10-2010
Vandaag een lange trip naar het Toba meer, een tocht door de bergen, en dus eigenlijk een verplaatsdag.
We reizen door een schitterende omgeving met veel vergezichten, en sávonds arriveren we bij Lake Toba, we worden overgevaren, naar Samasir Island, een eiland in een kratermeer, wat bijna net zo groot is als Nederland,we eten wat en gaan lekker naar bed.
14-10-2010
Vandaag uitslapen, we hoeven pas om half 10 de boot op te gaan, we logeren in een leuk pittoresk hotel.
We gaan de boot op en varen naar een Batak dorp, waar we hun apart gevormde huisjes mogen bekijken, het bezoek wordt afgesloten met traditionele dans en zang van de eilandbevolking.
We gaan weer op de boot en varen naar Honeymoon island, een mini elandje waar we wat eten, en gezwommen kan worden. We varen naar het volgende dorp, en daar iseen markt, een toeristenmarkt waar elke kraam dezelfde rotzooi wordt aangeboden.
Na dit bezoek varen we terug naar het hotel, eten en slapen.
15-10-2010
We staan vroeg op, en we rijden via een andere weg terug naar Medan, en worden op hetvliegveld afgeleverd, we geven de koffers af, enlopen in de richting van Gate, en we belanden per ongeluk in de VIP room, voor 6 Euro pp, we maken daar dankbaar gebruik van, want we kunnen verder eten en drinken wat we willen, en worden met een appart busje naar het vliegtuig gebracht.
We vliegen naar Jakarta, en in 2 1/2 uur staan we daar. Naar het hotel en weer een lange dag afgesloten.

• 19 Oktober 2010 - 15:26

Erna:

Jullie zien erg veel zo te lezen. Geniet ervan.Kus

• 19 Oktober 2010 - 20:25

Rowana:

Klinkt weer hartstikke leuk allemaal!
    -xx

• 20 Oktober 2010 - 17:21

Marcel:

Je kunt ook nog even bij Rowana langsgaan. Je zit toch in de buurt

• 20 Oktober 2010 - 21:29

Erna:

Ach een uurtje of 15 vliegen moet kunnen.