Op weg naar Ushuaia. - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Op weg naar Ushuaia. - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Op weg naar Ushuaia.

Door: Gerard kok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

27 Oktober 2012 | Argentinië, Ushuaia

26 0ktober 2012.

Vandaag half vijf ons bed uit, aankleden, inpakken, en om half zes aan een klein ontbijtje, hierna om 6 uur de bus in, en we gaan op weg naar Ushuaia. Weer de hele heisa op het vliegveld door, om in te checken op de vlucht naar Ushuaia. Na een vlucht van ongeveer 3,5 uur landen we op Ushuaia, dit bevindt zich op het eiland Tiera del Fuego, oftewel Vuurland. Het is hier -1 graden, en het sneeuwt. We worden door een bus opgewacht, en naar het hotel gebracht, dit is niet zo groot en ze hebben een klein barretje, maar de barman is met onze koffers bezig. Na een briefing waar we bespreken, wat we de komende tijd aan excursies zullen maken, gaan we naar de supermarkt om wat eten en drinken te halen. Na het eten op de kamer even wat uitgerust, en daarna met een taxi naar de stad gereden, het hotel ligt 5 km buiten het stadje. Een beetje door de winkelstraat gelopen, wat winkels bekeken, en koffie gedronken. Het is nu tijd om te gaan eten, en voor de eerste keer met de hele groep gezamelijk gegeten. Na het eten weer met de taxi terug naar het hotel.

• 27 Oktober 2012 - 19:23

Marcel:

Wat een saaie dag. Geen ongelukjes?