Terug in Nederland - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Gerardenmarja - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Gerard Kok

Blijf op de hoogte en volg Gerardenmarja

04 Oktober 2013 | Nederland, Hoogvliet

Vandaag weer vroeg op, we moeten om kwart voor acht bij de bus klaar staan om te vertrekken naar het vliegveld. We staan weer braaf met zijn allen klaar, Laurens de reisleider is reeds vertrokken naar Nederland, dus Steven, onze Chinese gids neemt de taak over om ons naar het vliegveld te begeleiden. De reis naar het vliegveld verloopt voorspoedig, op een paar minuten vertraging na, wanneer we twee auto's total loss om de vangrail gekruld staan. We arriveren op het vliegveld, nemen afscheid van Steven, en de chauffeur, en gaan ons inchecken. Na het inchecken uiteraard weer door de veiligheidscontrole, en natuurlijk weer mijn aanstekers kwijt. Nog even koffie drinken bij Starbucks, en we kunnen naar het vliegtuig om aan boord te gaan. Weer tien uur vliegen, 3 films bekijken, en wat lezen, doezelen en we landen weer op Schiphol, we zijn weer in Nederland, het is voorbij. We nemen bij de bagageband afscheid van de mensen waarmee we heel druk bezig zijn geweest om de twee landen te bekijken, en te beleven. En dan is het stil, we lopen het vliegveld af, naar de trein, iedereen is op weg naar huis. De trein is er op tijd, en in vijfentwintig minuten staan we op Rotterdam CS, nog even met de metro, naar huis wandelen, en daar zijn we dan, terug in Hoogvliet. Achter de PC thuis maak ik dit reisverslag af, de vakantie is voorbij, wat voelt het vreemd weer terug te zijn uit die totaal andere wereld.

• 04 Oktober 2013 - 21:59

Erna:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen. En alles went wel weer. Erna xxx

• 04 Oktober 2013 - 21:59

Erna:

Fijn dat jullie weer goed zijn thuis gekomen. En alles went wel weer. Erna xxx

• 05 Oktober 2013 - 21:01

Gea:

het was leuk om jullie reisverslag te lezen. het voelde een beetje of ik zelf weer in china was.
    veeldingen uit jullie verslag heb ik gezien en meegemaakt, maar jullie hebben ook heel andere dingen gezien. gelukkig zijn jullie weer veilig terug in nederland,maar een hele ervaring rijker...........met stokjes eten dat is een peuleschilletje zeker met kinderstokjes dikke knuffels gea